REKLAMACIJE

U slučaju da vaš proizvod ne radi ispravno, možete zatražiti jamstvo. Na sve elektroničke uređaje u našoj ponudi imamo 1 ili 2 godine garancije.

Garancija ne vrijedi u slučaju:
• fizičkog oštećenja
• trošenja zbog upotrebe
• pogreške zbog nepravilne, neprimjerene i nemarne uporabe predmeta

U slučaju reklamacije, prije slanja predmeta, kontaktirajte nas na našu e-mail adresu info@nailsuperstore.hr. Predmet mora biti vraćen u originalnom i neoštećenom pakiranju sa svim priloženim priborom. U suprotnom, zahtjev će biti odbijen ili djelomično riješen.

U slučaju reklamacije, predmet nam pošaljite na adresu EUPORT d.o.o., Nautička 3, 51222 Bakar. U paket priložite ispunjen OBRAZAC ZA POVRAT, ZAMJENU I REKLAMACIJU. Bez priloženog obrasca nećemo obraditi vaš zahtjev.

Ako nemate mogućnost tiskanja, tražene podatke s obrasca možete napisati na list papira i priložiti reklamiranom proizvodu.

Trošak slanja je na strani pošiljatelja. Pošiljke s otkupninom ne primamo.

Reklamaciju ćemo riješiti u roku 8 radnih dana od primitka paketa.


POVRAT I ZAMJENA

U roku od 14 dana od kupovine imate mogućnost povrata kupljenih proizvoda, a imate pravo na zamjenu proizvoda ili povrat novca.

Proizvod koji želite vratiti mora biti vraćen u originalnoj, neoštećenoj ambalaži sa svom priloženom opremom (upute,kabeli, vrećice...). U suprotnom, zahtjev će biti odbijen ili djelomično riješen.

U roku od 14 dana od preuzimanja paketa, molimo vas da nas pismeno obavijestite da odustajete od ugovora (emailom ili poštom) i vratite proizvod u roku od 14 dana od obavijesti na našu adresu CN EUPORT d.o.o., Nautička 3, 51222 Bakar. U paket priložite ispunjen OBRAZAC ZA POVRAT, ZAMJENU I REKLAMACIJU. Bez priloženog obrasca nećemo obraditi vaš zahtjev.

Ako nemate mogućnost tiskanja, tražene podatke s obrasca možete napisati na list papira i priložiti reklamiranom proizvodu.

U slučaju da u roku od 14 dana od primitka pošiljke ne primimo pismeni otkaz i ugovora, povrat novca ili zamjena nisu mogući.

Zamjena je moguća za isti proizvod ili proizvod u jednakoj vrijednosti, zamjena za jeftiniji proizvod nije moguća. U slučaju zamjene za skuplji proizvod potrebna je vaša doplata.

Trošak slanja je na strani pošiljatelja. Pošiljke s otkupninom ne primamo.

Reklamaciju ćemo riješiti u roku 8 radnih dana od primitka paketa.